یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۵۸:۵۸

افزایش 8.2 میلیون مترمکعبی توان تولید گاز در زاگرس‌جنوبی
ایران دریلینگ: توان تولید گاز طبیعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس‌جنوبی امسال با راه‌اندازی ۱۱ حلقه چاه جدید، روزانه ٨,٢ میلیون مترمکعب گاز افزایش یافت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، احمد سراجی؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: امسال در سرویس قرار گرفتن ۱۱ حلقه چاه در مناطق عملیاتی برنامه‌ریزی شده بود که هم‌اکنون به بهره‌برداری رسیده است. سراجی با بیان این که با راه‌اندازی این چاه‌ها حدود ٨,٢ میلیون مترمکعب به توان تولید روزانه گاز این شرکت اضافه شده است، افزود: این چاه‌ها در مناطق عملیاتی نار و کنگان، پارسیان و دالان قرار دارند که با نصب تاسیسات سرچاهی و احداث خط لوله جریانی به وسیله شرکت زاگرس‌جنوبی راه‌اندازی شده و در مدار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی به‌موقع چاه‌های یاد شده میانگین تولید روزانه زاگرس‌جنوبی در ۱۱ ماه نخست امسال، ٢٠٠,٧٧ میلیون مترمکعب بود که نسبت به میانگین تولید تکلیفی در مدت زمان فوق ٣.٨ درصد بیشتر است. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس‌جنوبی گفت: نصب تاسیسات سرچاهی و احداث خطوط لوله جریانی چاه‌های وراوی ۱۰ و ۱۱ نیز دردست اقدام است که این چاه‌ها نیز به زودی در مدار تولید قرار می‌گیرند. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس‌جنوبی با تولید حدود ٢٣٥ میلیون مترمکعب گاز در روز نزدیک به ٤٠ درصد از گاز کشور را تولید می‌کند. این شرکت دارای پنج منطقه عملیاتی به نام‌های نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان، سرخون، گشوی‌جنوبی بوده است که شامل ٩ میدان گازی و ٢ میدان نفتی فعال است.


  کد خبر : 647
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :